26 augusti 2013

Skamkuddarna

Okej. Nu har jag sett det första färdiga avsnittet 3 gånger. På tre olika dagar, alltid tillsammans med andra. Första gången tyckte jag att jag var en katastrof, andra gången tyckte jag att jag var helt okej och tredje gången, idag, tyckte jag igen att jag var helt kökkig. Vill ändå att vi ska nå den 6 september så vi kan lägga detta bakom oss, gå vidare och bli bättre!

I slutet av den här veckan bandar vi in avsnitt 3 och 4. Tror det blir bra, jag känner mig redan så mycket lugnare.

Förresten, HÄR kan man läsa om programmet och lyssna på en intervju med mig om man vill.

6 kommentarer:

Lina sa...

Jag såg bakom kulisserna-programmet och jag vet att det där kommer att bli jättebra. Rätt person på rätt plats! Du har en naturlighet som jag tycker om.

Hannasvirrvarr sa...

Tack så mycket Lina!

Anonym sa...

Vi ska bänka oss framför TV ikväll, fredagsmys!/ Lissu

maria sa...

Härligt, vi ska helt klart börja följa dina program!

Blåsiga häls från Esse :-)

Vecka - Vecka sa...

Tack för föreläsningen idag :-) var kul att se dig på riktigt och allt fint du gjort.
Lotta

Monica sa...

Du sköter dej jättebra,Hanna! Fortsätt i samma stil!