4 september 2014

Uppskjutarpodden och konstnärsjakten

Måndagens poddavsnitt handlar om att skjuta upp saker. Vi har tagit itu med några av sakerna vi skjutit upp alltför länge och pratar sådär allmänt om vårt uppskjutarbeteende.

Jag upplever ibland att jag sitter och förhalar livet när jag inte förmår mig ta itu med något. Oftast handlar det om att jag inte förmår stänga datorn. Vilket resulterar i en riktigt oskön känsla. Men hittills har faktiskt podden funkat som en bra morot att bli mera aktiv.

Fast för tillfället är jag lite i pisset med den här veckans utmaning. Vi ska åstadkomma en tavla och det jag hittills gjort gör mig inte alls tillfreds. Jag har INTE hittat konstnären i mig ännu. Börjar bli ont om tid. Har du nån favoritkonstnär? Den här kvinnans verk inspirerar mig jättemycket just nu.


Inga kommentarer: